HANDELSBETINGELSER

HANDELSBETINGELSER
Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer på www.stubbsfrokost.dk.
www.stubbsfrokost.dk ejes af Stubbs Gastronomi ApS, CVR-nr. 34714940, adresse Mossøvej 2, 8240
Risskov, tlf. +45 22 76 53 67, og e-mailadresse info@stubbsfrokost.dk.
Aftalerne indgås på dansk.

BESTILLING
I webshoppen kan du sende din ordre. Når vi har modtaget din ordre, sender vi en
ordrebekræftelse til din e-mailadresse indenfor 1-2 arbejdsdage.

BETALING
Der fremsendes en faktura efter aftale. Ved EAN-faktura har vi brug for følgende
oplysninger: EAN-nummer, kontaktperson, virksomhedsnavn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse.
Ved betaling med EAN-nummer opkræves der kr. 75,- i gebyr.

LEVERINGSRADIUS
Vi leverer frokostordninger i Aarhus og Østjylland.

LEVERINGSPRISER
Vi beregner et mindre kørselsgebyr alt efter afstand.

KUVERTANTAL
Vi leverer fra minimum 12 kuverter -og har ikke noget maksimumantal.

ERHVERV
Ved handel med cvr-registrerede virksomheder pålægges der 25% moms på totalbeløbet samt evt.
administrationsgebyr. Ved for sen betaling påregnes kompensations- og rykkergebyr.

ORDREÆNDRINGER
Frokostændringer skal ske senest otte dage inden leveringsdatoen. Ændringer i antallet af frokostantal
skal ske senest tre dage inden leveringsdatoen. Afbestilling af frokostordning skal ske senest 30 dage inden
leveringsdatoen til info@stubbsfrokost.dk. Ved afbestilling af frokostordning sender vi en bekræftelse. Vi arbejder
altid på at levere det bedste resultat, derfor forbeholder vi os retten til små justeringer i råvarer,
hvis vi ikke kan fremskaffe en tilfredsstillende kvalitet.

LEVERINGSTIDSPUNKT
Frokostordningen leveres køle- og termokasser til aftalt adresse. Levering er mellem kl. 10.00 – 12.00 eller efter aftale.

HVORDAN MADEN LEVERES
Alle kolderetter leveres på stilrent porcelæn, der er lige til at sætte på bordet. Den varme mad
leveres i engangsemballage i termokasser, og du anretter selv maden.

AFHENTNING AF SERVICE
Afhentning af service sker ved næste levering. Service afhentes rengjort.
Der pålægges gebyr ved afhentning af snavset service.

PERSONDATAPOLITIK
Hvad gør vi med dine personlige oplysninger. For at du kan indgå aftale med os på stubbsfrokost.dk har vi
brug for følgende oplysninger: • Navn • Adresse • Telefonnummer • E-mailadresse Vi foretager
registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos stubbsfrokost.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne
slettes. Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved
afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger,
de indsamles og hvorfor. Direktøren for stubbsfrokost.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om
dig. Den dataansvarlige på stubbsfrokost.dk er Thomas Stubbs Vi opbevarer ikke kundeoplysninger
krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret. Oplysninger afgivet til stubbsfrokost.dk
videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen
personfølsomme oplysninger. Som registreret hos stubbsfrokost.dk har du altid ret til at gøre indsigelse
mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse
rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til stubbsfrokost.dk
via e-mail info@stubbsfrokost.dk. Cookies På stubbsfrokost.dk anvendes cookies med det formål at optimere
websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig. Du kan til
enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser. Logstatistik Vi bruger
en logstatistik på stubbsfrokost.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan
give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet
det forlades mv. Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere stubbsfrokost.dk